“We waren al eerder gestart met de ontwikkeling van een digitaal platform, maar Corona heeft alles in een stroomversnelling doen belanden”, zegt Alexandre Huyghe, CEO van Revive. Het heeft ervoor gezorgd dat de acceptatie voor een digitaal proces bij onze potentiële klanten veel sneller heeft plaatsgevonden.
Covid-proof rondleiding met Freddy
Maar een stap die nog niet gedigitaliseerd was in het proces, is het bezoek aan de kijkwoning. Huyghe verduidelijkt: “Mensen hebben toch graag zicht op de kwaliteit van het eindproduct dat we leveren en dat komt pas echt tot zijn recht bij het bezoek aan de kijkwoning. We willen dit ook graag covid-proof kunnen aanbieden en daarvoor zetten we nu onze robot in.”
Maar ook na de pandemie ziet Huyghe nog potentieel voor de robot: “Hij kan ons toelaten om flexibeler bezoeken in te plannen en om te voorkomen dat onze verkoopsverantwoordelijke onnodige kilometers moeten rijden. Zo helpt hij ook aan onze ecologisch doelstellingen.”
Freddy, zo heet de Revive robot, geeft je een rondleiding doorheen het appartement, terwijl de verkoopsverantwoordelijke op het videoscherm op het hoofd van de robot je wegwijs maakt. De eerste testen met bezoekers worden op dit moment uitgevoerd in de gloednieuwe buurt ‘Rute’ in Gentbrugge.
Mensen die interesse hebben in een rondleiding van Freddy kunnen een afspraak maken op het e-mailadres: freddy@revive.be