Matthieu Voet (foto) richtte in 2011 in Gent Newance op, een websitebouwer die er prat op gaat resultaatgerichte websites te bouwen die onderdeel zijn van een groei- en salesstrategie. “Veel KMO’s vinden nog altijd dat ze onvoldoende return zien van hun investeringen in het internet”, zegt hij. “De reden hiervoor is eenvoudig: ze bouwen hun websites te veel vanuit hun eigen denkkader.”
Newance slaagde er in vijf jaar tijd uit om een stevige naam te verwerven en verhuisde vorig jaar naar Nazareth om voldoende ruimte te hebben voor het ondertussen zevenkoppige team. Nu pakt Newacne voor zichzelf uit met een nieuwe website en een nieuw logo.
“Aan onze ambitie om websites en webshops te maken, die steeds beter voldoen aan de verwachtingen van onze klanten, is nog niets veranderd”, zegt de jonge zaakvoerder. “De visie waarmee we dat doen daarentegen is vandaag, in vergelijking met 5 jaar geleden, alleen maar duidelijker geworden. Daarom hebben we onze website en logo een update gegeven. Ons nieuwe logo is wat minder hoekig geworden maar baadt nog steeds in het vertrouwde blauw en het het staat in twee overlappende circels die de ambities van onze klanten én van hun klanten symboliseren.”
Newance wil een ondernemerspartner zijn die in eerste instantie op zoek gaat naar het doel van de website van de klanten. “We willen ook hun doelgroepen zelf aan het woord horen”, zegt Matthieu Voet. “Enkel zo kunnen we achterhalen hoe we een resultaatgerichte website moeten bouwen, die de klanten van onze klanten echt aanspreekt op hun behoeften.”
Meer info op http://www.newance.be.