Kiko Foto: jid

Populair bij de jeugd en beautybloggers: Italiaans cosmeticamerk opent winkel in Gent

Sinds de oprichting in 1997 opende het Italiaans cosmeticamerk Kiko Milano winkels over de hele wereld. Maar het was wachten tot nu voor Gent een vestiging kreeg, de zestiende in het hele land.

Waar vroeger een vestiging van Undiz was, kan je vanaf nu make-up, maar ook verzorgingsproducten voor de huid en het haar kopen. De lage prijzen maken het merk populair bij beautybloggers en jongeren. Het nieuws van de opening werd gretig gedeeld op sociale media.

“Deze nieuwe locatie maakt deel uit van onze expansiestrategie”, klinkt het in de winkel. “Maar het getuigt ook van de groeiende populariteit van het merk.” Een opvallend deel van de collectie is de limited edition Bridgerton set, die werd enkele maanden geleden gelanceerd naar aanleiding van het derde seizoen van de Netflix-serie.

Op zoek naar make-up die je moet meevoeren naar de prestigieuze bals van de Britse high society? Dan weet je waar naartoe.