thumbnail_20210601_134402

PointHR blijft de grote sociaal secretariaten challengen

LOKEREN/AALST - 20 jaar lang was ze een vaste waarde bij SD Worx – van payroll consultant tot alom gewaardeerd kantoordirecteur Aalst/Waasland. Nu kiest Katrijn Fierens resoluut voor een nieuwe uitdaging bij PointHR als hoofd van de payroll divisie.

“Als ik kijk naar het sociaal secretariaat landschap zie ik de afstand tussen KMO’s en hun sociaal secretariaat alleen maar groter worden”, zegt Katrijn. “Gevolgen: fouten, lange antwoordtijden en gemiste opportuniteiten voor de KMO. Voor een persoonlijke en gepersonaliseerde aanpak op maat is hoe langer hoe minder plaats. En laat dat nu net zijn waar KMO’s zo’n behoefte aan hebben.”

Waarom moeilijk als het ook gemakkelijk kan?

PointHR focust zich 100% op KMO’s en ondernemers. Het bedrijf staat voor een fundamenteel andere aanpak: gemakkelijker én beter. De oprichters zijn weggegaan bij de grote jongens om hun ondernemersdroom waar te maken. Ze bouwden hiervoor een innovatief model uit, dat komaf maakt met de pijnpunten die ze jarenlang zelf hebben ervaren bij de grote sociale secretariaten. De snelle groei van PointHR toont aan dat de nood bij onze doelgroep hoog is en dat we een zorg van hen kunnen wegnemen.

“Tijdens mijn eerste contact met Katrijn was meteen duidelijk dat zij een grote voorliefde heeft voor onze doelgroep en dat ze hun pijnpunten feilloos aanvoelt. Haar grote gedrevenheid, betrokkenheid en uitgebreide expertise maken van haar een bijzonder waardevol ankerpunt binnen PointHR”, vertelt Tim Cuypers (medeoprichter van PointHR). Katrijn zal mee haar schouders zetten onder de verdere ontwikkeling van PointHR, zodat we onszelf en onze dienstverlening verder blijven verbeteren en onze klanten van een uitmuntende service kunnen voorzien.

Perfecte oplossing voor de KMO

Katrijn haar visie? Het beeld van een sociaal secretariaat als verplichte leverancier helemaal omdraaien. “Wist je dat elke KMO bij PointHR zijn eigen vaste contactpersoon heeft met elke maand een korte persoonlijke afstemming. Daar leggen we de voor elke klant relevante wetswijzigingen uit, speuren we voortdurend naar optimalisaties en stemmen we af over de klant zijn toekomstplannen. Een maandelijks advies op maat waarmee KMO’s kosten besparen. Dat is de essentie van PointHR. Ik geloof echt dat de persoonlijke aanpak van PointHR de enige juiste oplossing is voor de KMO”, geef Katrijn nog mee.