Play AV helpt klanten om indruk te maken via beeld en geluid

 

3e8e5fcDirk Verhellen begon in 1988 met een eenmanszaak voor de verkoop, verhuur en installatie van audiovisuele producten. Zevenentwintig jaar later haalt Play AV met een vijftigtal medewerkers een omzet van tien miljoen euro. Het einde van het groeiverhaal van het bedrijf dat zijn hoofdkwartier heeft in Nazareth en ook vestigingen heeft in Gent, Antwerpen en Brussel, is echter nog lang niet in zicht.

“We hebben ondertussen meer dan 3.500 klanten”, zegt Dirk Verhellen, “en dit jaar alleen wal waren we betrokken bij meer dan 300 events.”

De kernactiviteiten van Play AV zijn Prosales en Rental. Onder de Prosales vallen de verkoop en installatie van audiovisuele producten. Het Rental-gedeelte draait rond de verhuur en audiovisuele ondersteuning van events voor kleine en middelgrote ondernemingen. Het gaat daarbij onder meer om productlanceringen, congressen en beurzen.

“Voor mensen geldt dat de bekende uitspraak dat ze maar één kans krijgen om een eerste goede indruk te maken”, zegt Dirk Verhellen. “Maar dat is net zo goed van kracht voor bedrijven. Wij staan hen bij om met licht, beeld en geluid krachtig en dynamisch over te komen. Vandaar ook onze slogan “play to impress”.

Dat er een grote nood bestaat aan de dienstverlening van Play AV blijkt ook het feit dat het bedrijf koortsachtig op zoek blijft naar talenten om zijn verdere groei te ondersteunen. “We zoeken momenteel account managers, magazijniers en technici”, zegt Dirk Verhellen nog en hij voegt eraan toe dat zijn bedrijf ook deelneemt aan een jobbeurs die op 30 september in de namiddag plaatsvindt in de Gentse Kinepolis.