Atita, een retailer in papierwaren, schoolartikelen, doopartikelen, decoratie- en seizoensartikelen, tafelbekleding en horeca- en hobby artikelen, kondigde aan dat het in augustus 2015 zijn achtste winkel zal openen, meer bepaald in Driespoort Shopping Deinze.
“Atita is precies wat Deinze nodig heeft”,, zegt projectontwikkelaar Hendrik De Keukeleire. “Ons doel met Driespoort Deinze is een diversificatie van diensten aanleveren en mooie winkels opstarten waar Deinze nood aan heeft. Het shopping center kan aanvullend werken op de lokale middenstand en met nieuw aanbod nieuwe klanten aantrekken en versterkend werken. Driespoort Shopping Deinze wil naast het creëren van een stijlvol winkelimago door mooie complexen en warme beleving, een mix maken van zowel mode, horeca, voeding, vrije tijd en nog enkele andere dienstverleningen. Ons doel is om Deinzenaars en consumenten uit de ruimere regio een totaal aanbod voor te leggen en ons niet te eenzijdig op te stellen. De komende weken en maanden zullen we – telkens in partnerhip met de retailer – de namen bekend maken van winkels die zullen komen. ‘
Edwin Blauwblomme, zaakvoerder van Atita treedt Hendrik bij: “Deinze is voor ons een zeer goede, koopkrachtige regio om onze achtste winkel – de vierde in Oost-Vlaanderen – te openen. Na Brugge, Gent (Mariakerke), Gent Dok Noord (najaar 2015), Olen, Torhout, Vilvoorde en Wetteren willen we onze dienstverlening in papierwaren en schoolartikelen – die nu niet in Deinze en omstreken aanwezig is – aanbieden. Driespoort Shopping Center beantwoordt voluit aan onze 3 belangrijkste eisen: strategische toplocatie met 300 parkeerplaatsen dichtbij centrum en toch dichtbij E17, innovatieve en zeer ruime gebouwen en een stad in volle bloei met knap groeipotentieel.”
Anne Marie Blauwblomme, bestuurder van Atita papierwaren voegt er aan toe dat de winkel van 740m2 prachtig gelegen is op de eerste verdieping, in gebouw B naast het gebouw van Albert Heijn. “De eerste verdieping van het shopping center biedt met de grote glazen inkomhall en roltrap de perfecte locatie voor wat Atita wil: ‘emotie en beleving’. Want daar ligt de toekomst: een mooi aanbod creëren in een aparte sfeer.”