ListMinut brengt particulieren met elkaar in contact voor het uitvoeren van allerlei diensten uit het dagelijkse leven, gaande van het in elkaar steken van een Ikea-meubel tot het gras maaien. Op het klantvriendelijke digitale platform dat al in heel België beschikbaar is, zijn al ruim 20.000 gebruikers ingeschreven. Momenteel worden al honderden diensten per maand via dit platform aangevraagd en ListMinut wil nog veel verder gaan!
Dankzij de steun van haar investeerders zal de start-up verschillende ambitieuze projecten op stapel zetten. Behalve haar markt verder uitbouwen om haar groei en leiderschap te handhaven, lanceerde ListMinut recent ook een Business-to-Business platform. “Ondernemingen kunnen zo het dagelijkse leven van hun werknemers vereenvoudigen door een platform ter beschikking te stellen dat aanleunt bij het imago van de onderneming”, zegt Christophe Kalbfleisch. “Het doel is om zo voor een beter evenwicht tussen werk en privé en meer welzijn op het werk zorgen.”
Dat het zo gemakkelijk ging om vers kapitaal op te halen, sterkt de ondernemers van de startup, die ook veel nieuwe medewerkers aanwerft, de deeleconomie enorm veel potentieel biedt.