TOPgeMERKt en VerMERKvuldig! zijn twee van de publicaties van de Limburgse die gespecialiseerd is in opmerkelijk advies over strategische branding, communicatie en klantbeleving – customer experience met een vakterm. Wie zijn eigen merk in de toekomst anders wil aanpakken in een wereld waarin je als kmo best niet opgaat in de massa, kon massa’s tips opsteken van Voordeckers. Het witte-sneaker-syndroom – kort samengevat: met dat soort schoeisel ga je het verschil niet maken – was daarbij de rode draad doorheen haar boeiende verhaal.
We leerden dat ook gewone Lootse ondernemers met hun merk voor een topervaring voor hun klanten kunnen zorgen, zonder zelf de uitvinder van pakweg Nike of Coca Cola te zijn. Wie in de komende weken opgeleukte websites ziet, in mails niet meer wordt aangesproken als ‘beste’, een fijne boodschap hoort in plaats van een saai mobiel nummer in een voicemail, of nooit meer de woorden ‘geen idee’ hoort van een zelfstandige, mag ervanuit gaan dat de ondernemer in kwestie gisteren bij de interactieve sessie van Voordeckers aanwezig was.
Interactief was het ook met de man en vrouw van Safety Vuurst, Carine Stevens en Ronny Vermaerken, die voor de veiligheid van alle aanwezigen zorgden en met veel ‘Goeste’ de avond opvrolijkten. Nadat de witte sneakers eindelijk waren gepimpt en de meest grijze muis in Lochristi en Wachtebeke in een kleurrijk exemplaar was veranderd, was er nog ruim de tijd voor een uurtje aangenaam netwerken in de coulissen van Uyttenhove.