Persoonlijke-communicatie

Moore Stephens wordt persoonlijk met ARK BBN

RUPELMONDE – Accounting- en consultingbedrijf Moore Stephens, met vestiging in Oudenaarde, Dendermonde en Geraardsbergen, rekent op ARK BBN uit Rupelmonde om haar doelgroep te verpersoonlijken en meer gericht te bereiken. Het strategische communicatiebureau overtuigde tijdens een consultatieronde. 

Moore Stephens is het grootste onafhankelijke accounting- en consultingbedrijf in België met ruim 420 medewerkers. Het maakt deel uit van Moore Stephens International, dat wereldwijd 28.000 werknemers telt in meer dan 650 kantoren. Om zijn doelgroep juist te segmenteren en gericht te communiceren, doet Moore Stephens een beroep op het strategisch b2b-marketingbureau ARK BBN.

Strategische audit

ARK BBN toetste de fundering van Moore Stephens tijdens een strategische workshop. De doelgroep werd geanalyseerd en persona’s kregen vorm. Het consultingbedrijf stelde samen met ARK BBN een contentstrategie en digitale roadmap op en ze brachten de communicatieflow en customer journey in kaart. ARK BBN werkte daarop een marketingautomation-plan uit om alle digitale communicatie te stroomlijnen en af te stemmen op de informatiebehoeften van de klant.

Digitale transformatie

Na de strategische audit schakelde Moore Stephens het communicatiebureau in voor haar digitale transformatie. Samen met softwarebedrijf Oracle implementeerde ARK BBN het marketingautomation-platform Eloqua als basis voor alle digitale marketingprocessen. Het bureau begeleidt Moore Stephens met het beheer van de campagnes, de optimalisatie van de website voor leadconversie, rapportering en interne opleidingen.

Over ARK BBN

ARK BBN is de exclusieve Belgische partner van BBN International. Met 43 BBN-kantoren en meer dan 1.100 specialisten in 29 landen vormen ze samen de grootste verzameling b2b-experts ter wereld. Bedrijven kunnen ARK BBN inschakelen voor al hun communicatie, zowel nationaal als internationaal: van strategisch marketingadvies, concept en design tot digitale integratie, (social) content en public relations.