Het nieuwe merk weerspiegelt de strategische focus op mobiliteit van MHC Mobility’s moederbedrijf. Simon Oliphant, CEO van MHC Mobility: “Gedurende het afgelopen decennium zetten technologie, innovatie en bezorgdheden over het milieu grondige veranderingen in gang voor de bedrijfsmobiliteit. Dit werd enkel maar versneld door de coronapandemie, aangezien de reisbehoeften en -voorkeuren van werknemers bijna van dag op dag wijzigden. Terwijl duurzaam reizen een nog grotere prioriteit wordt in de postpandemische wereld, ervaren bedrijven doorheen Europa een steeds toenemende druk om zich aan deze nieuwe omgeving aan te passen, hun ecologische voetafdruk te verkleinen en energieneutraal te worden. MHC Mobility zal hen helpen deze uitdagingen aan te gaan, de overgang naar EV’s en de inleiding tot volledig geïntegreerde, innovatieve mobiliteitsdiensten, zowel lokaal als over grenzen, heen te ondersteunen.”
Nieuwe diensten en flexibele mobiliteitsoplossingen
De oplossingen van MHC Mobility omvatten meerdere diensten en zijn afhankelijk per merk om een consultatieve benadering te verzekeren die zich richt op het beste resultaat voor de klanten, gebaseerd op datagestuurde inzichten en mogelijk gemaakt door langdurige relaties die over de tijd heen ontwikkeld werden. Het bedrijf blijft nieuwe diensten en meer flexibele mobiliteitsoplossingen toevoegen om ervoor te zorgen dat haar klanten voorop kunnen blijven, hun zaken kunnen optimaliseren, kunnen groeien en succesvol kunnen zijn.
MHC Mobility is actief doorheen Europa en kan zo de behoeften van lokale markten beantwoorden, geleid door de algemene missie en visie van het bedrijf. CEO Simon Oliphant, vervolgt: “De sector voor bedrijfsmobiliteit verandert snel en we wilden van de gelegenheid van de fusie van het moederbedrijf gebruikmaken om een eengemaakte, internationale aanpak te nemen als antwoord op de veranderingen in de markt. Een enkel, pan-Europees merk aannemen maakt deel uit van deze ambitie.”
Geografische expansie
Het nieuwe merk verstevigt MHC Mobility’s positie op de Europese markt, terwijl het bedrijf haar strategie van geografische expansie en bedrijfsgroei doorzet, met nieuwe landen als Luxemburg, Frankrijk, Italië, Spanje, Zwitsersland en de Scandinavische landen in prospectus.