Bij lingeriefabrikant Van de Velde beweegt van alles. Nadat eerst CEO Ignace van Doorselaere aankondigde dat hij op het einde van het jaar vertrekt, kondigde enkele weken geleden ook CFO Stefaan Vandamme aan dat hij het bedrijf verlaat en bij Colruyt aan de slag gaat. Eén en ander lijkt echter geen rem te zetten op de goed geöliede innovatiemachine bij het bedijf.
Zo pakt topmerk Marie Jo sinds enkele weken uit met de gloednieuwe lijn Undertones als sublieme metafoor van de eigentijdse internationale vrouw.
Marie Jo Undertones verenigt naar het zeggen van de lingeriefabrikant uit Schellebelle innoverend comfort en doorgedreven vakmanschap met überelegant minimalisme. Undertones toont een doordachte interpretatie van minimalisme dankzij uitgepuurde snitten, hypergeraffineerde materialen en een gevat kleurenpalet. “Het is een lijn die met klasse verleidt zonder schreeuwerig over te komen”, vat Global PR Manager Evelyn Verstraeten, het samen.
De collectie heeft drie kleuren en speelt zo in op de verschillende huidtypes met voor elke vrouw een perfecte pasvorm die haar op het lijf geschreven is. Deze minimalistische snitten worden steevast gedoseerd door sensuele details als transparante accenten.
De naam spreekt voor zich: voor het kleurenpalet liet het Belgische label zich inspireren door tinten die subtiel hand in hand gaan met je huidtype. Het resultaat is een collectie die op subliem verfijnde wijze inspeelt op de verschillende huidtinten. De collectie kleurt glossy pink, patine en zwart.
Deze gloednieuwe lijn vat voor het label de essentie van lingerie samen met sobere en smetteloze coupes die tegelijk vrouwelijk en verfijnd ogen. Veeleer dan basics vormen deze lingeriesets onmisbare essentials, oftewel essentiële startblokken van de garderobe van elke vrouw.