Duke & Grace bevindt zich als bureau op het kruispunt van creativiteit, strategie en technologie. Met klanten als Belfius, Partena, Materne en Van Marcke in zijn portefeuille, vaart Duke & Grace een stevige koers. “Om die koers te kunnen blijven varen, hadden we nood aan een meer gestructureerde aanpak”, verheldert Bart De Waele, CEO van Duke & Grace. “We maken daarbij een splitsing tussen de business voor de komende 12 maanden en de initiatieven op langere termijn, waarbij ik mij als CEO vooral op dat laatste zal toeleggen. Met Linda hebben we nu ook de geknipte persoon aan boord voor de dagelijkse leiding.”
Met de aanwerving van Linda Galle brengt Duke & Grace bovendien ook de stem van de klant binnen in zijn directie. “Met meer dan 15 jaar ervaring als Marketing Director bij verschillende bedrijven, begrijp ik goed wat de uitdagingen zijn die onze klanten vandaag meemaken: digitaal heeft de manier waarop eindklanten in interactie gaan met merken fundamenteel veranderd, en daar moeten marketing teams een antwoord op bieden. Ik zie het als mijn rol om er zowel op directieniveau als in onze projecten over te waken dat de klant steeds centraal staat”, vult Linda Galle aan.