Bravoo is gegroeid onder de vleugels van het marketingbedrijf Grafica uit Oudenaarde. Leen Christofoli van Grafica geeft Bravoo nu in handen van Nancy De Smeijter en Erkina Darragas, die het merk onderdak geven in De Feestwinkel in de Oudenaardse deelgemeente Bevere.
Aanbod uitbreiden
“Bravoo liet ons telkens toe deel te mogen zijn van de mooiste momenten in het leven van veel gezinnen”, zegt Leen. “Het merk groeide uit tot een vaste waarde en ik ben blij dat Nancy en Erkina die reis zullen voortzetten. Bravoo uit handen geven, was geen makkelijke beslissing. De recente verhuis van het kantoor naar de industriezone De Bruwaan en onze groei met het marketingbedrijf Grafica, met de focus op bedrijven, brachten mij tot deze beslissing.”
Erkina Darragas wordt het nieuwe gezicht van Bravoo. Nancy De Smeijter neemt het creatieve luik op zich. “De kwaliteit blijft onze prioriteit”, zegt Nancy. “We hebben de showroom in De Feestwinkel opgesteld en klanten zullen geen verschil merken. Integendeel, het aanbod wordt nog uitgebreider, met feestdecoratie voor gender reveals, babyborrels, stijlvolle ballondecoratie, creatieve huwelijkssignalisatie en zo veel meer. Kortom, allemaal creatieve en frisse ideeën voor elk feest, tot in de puntjes verzorgd.”
“Stempel blijven drukken”
Met de overdracht van Bravoo wil Leen zich volledig richten op de verdere groei van Grafica. “We hebben een sterk team en een heldere visie op hoe we ondernemingen kunnen helpen groeien via marketingstrategieën, webontwikkeling, contentcreatie en digitale marketing. Ik ben ervan overtuigd dat zowel Grafica als Bravoo hun stempel zullen blijven drukken op hun respectievelijke markten”, zegt Leen.