Beide bedrijven delen dezelfde waarden en gezien de complementariteit van hun aanbod ligt de meerwaarde van een partnership voor de hand. Organisatoren van (online) evenementen via Speakersbase kunnen voortaan een snackbox laten bezorgen bij hun deelnemers. Voor JustBite is het een uitgelezen kans om klanten die voorstander zijn van gezonde voeding keynotes aan te bieden die een breder spectrum bestrijken van welzijn op de werkvloer.
“Keynotes zijn zoveel meer dan alleen de inhoud. Het gaat ook om de manier waarop de boodschap wordt overgebracht en de algehele ervaring. Dat is waar het concept van JustBite perfect in past. Het voegt de daad bij het woord. Bovendien slagen onze klanten er ook in om de deelnemers aan hun (online) event aangenaam te verrassen”, zegt Florence Pérès van Speakersbase.
Anja Cappelle vervolgt: “Zeker voor alle nieuwjaarsvieringen die nu naar een online format zijn verschoven, geeft het net dat tikkeltje extra. Vanuit het perspectief van employee engagement maakt het echt een verschil.”
Aitor Somers van JustBite vult aan: “Deze samenwerking is heel logisch. Alle partijen zijn erbij gebaat. Het versterkt onze missie en onze klanten kunnen hun gezonde leefstijlplannen makkelijker in de praktijk brengen dankzij het interessante netwerk van Speakersbase.”