LIDL_01

iO verzorgt digitale marketing van Lidl Benelux

Blended agency iO, met kantoren in Gent, Antwerpen, Herentals en Brussel, zal de digitale aanwezigheid van Lidl versterken in België en Luxemburg.

iO is een blended agency dat werd opgericht in 2005. Dat betekent dat het bedrijf de marketing, technologie, content, strategie en creatie samenbrengt. iO heeft straffe klanten zoals onder andere Audi, Brussels Airport, Efteling, Eneco, Fiberklaar en Worldline.

Lees ook: iO geeft sauzenfabrikant een sympathieke ‘smoel’

Daar komt nu ook Lidl Benelux bij. “Tijdens het pitchproces werd duidelijk dat iO een hecht team is van digital experts, met ieder hun eigen specifieke achtergrond en ervaring. iO heeft doorheen het hele traject steeds aandachtig geluisterd naar ons en onze noden, gerichte vragen gesteld, en hun inzichten met ons gedeeld. Vanuit een verregaande expertise, maar vooral ook met veel goesting en ambitie om Lidl mee te helpen groeien”, zegt Elke De Vuyst, Head of Marketing van Lidl België & Luxemburg.

“Lidl heeft, net als wij, de gezonde ambitie om te groeien via zijn digitale kanalen”, zegt Pieter Janssens, CEO van iO. “Wij zijn enthousiast over de samenwerking en kijken ernaar uit om de winkelketen als vaste partner op alle vlakken te ondersteunen.”