Met een gezamelijke focus op “customer centric marketing” bundelen Invisible
Puppy uit Gent en HappiFish uit Sint-Niklaas voortaan hun krachten met de baseline “Creating Customer
Love”.
Dankzij het vertrouwen en steun van klanten zoals Best of Travel, Delhaize,
Electrabel, Bostoen, Toerisme Vlaanderen, en de Vrije Universiteit Brussel werd er
met een zeer ervaren team een enorme expertise op het vlak van digitale marketing
uitgebouwd.
Invisible Puppy groeit dan ook heel snel en wil in België uitgroeien tot marktleider als
het gaat om relevante marketing. Voor managing partners Tom De Baere, Mathieu Lanssens en Antony Slabinck is het duidelijk: “Bedrijven zijn vandaag op zoek naar strategieën die een antwoord bieden op de uitdagingen die de digitale revolutie met zich brengt.”
Invisible Puppy biedt naar eigen zeggen pasklare antwoorden met moderne marketing en een hands-on aanpak. “We willen onze klanten helpen om hun marketing relevanter te maken voor hun doelpubliek, zodanig dat eindklanten echte meerwaarde ervaren. Zoals we in onze baseline zeggen, helpen we onze klanten met ervoor te zorgen dat hun klanten liefde voor hen voelen.”
“De veranderingen die digitale media en technologie vandaag veroorzaken zijn
gigantisch. Bedrijven moeten deze veranderingen omarmen, en in hun voordeel
ombuigen”, zegt Mathieu Lanssens nog. “Door de expertises van beide bedrijven samen te brengen is Invisible Puppy in staat om zowel middelgrote als grote bedrijven te begeleiden in het hele transformatietraject in de richting van moderne en digitale marketing.
De jarenlange digitale expertise en marketing kennis werden gebundeld in 6 diensten. Het gaat om onlinestrategie, contentmarketing, inboundmarketing, coaching, marketing automation en optimalisatie.