Knipsel

Intolaw Advocaten genomineerd voor Innovation Award

GENT – Intolaw Advocaten is definitief genomineerd voor de eerste editie van de IvKM Credit Management Innovation Award. De winnaar van deze prestigieuze prijs wordt op donderdag 18 oktober tijdens Credit Expo 2018 in de evenementenhal Docks Dome te Brussel bekend gemaakt.

De IvKM Credit Management Innovation Award is bedoeld voor mensen en/of organisaties die met succes een innovatieproject hebben afgerond dat heeft geleid tot een aantoonbare positieve doorbraak in de manier waarop creditmanagement plaatsvindt. De onafhankelijke jury, bestaande uit het bestuur van het Instituut voor Kredietmanagement (IvKM) onder voorzitterschap van Prof. Ludo Theunissen, heeft volgende vier ingediende projecten genomineerd.

Geautomatiseerd invorderingsproces

Eén van deze projecten komt van het Gentse advocatenbureau Intolaw Advocaten. Zij ontwikkelden een volledig geautomatiseerd invorderingsproces waarbij een crediteur één of meerdere facturen kan opladen en zonder bijkomend intikwerk het invorderingsproject wordt opgestart. Intolaw wil aan de hand van de nieuwste technieken (Machine learning, A.I. en OCR) eenvoudige processen volledig automatiseren.

Het doel? Maximale ontzorging van alle betrokken partijen in een invorderingsproces van onbetaalde facturen en het opzetten van een platform waarbij zowel de crediteur, het advocatenkantoor als het gerechtsdeurwaarderskantoor op de meest (kosten)efficiënte wijze worden geholpen. 

Resultaat is een vlottere doorstroom van facturen, duidelijkere communicatie en opvolging en vlotte afhandeling van het invorderingsproces.

Intolaw Advocaten

IntoLaw advocaten werd in 2010 opgericht door Mr. Pieter Goetghebuer en Mr. Jeroen Vande Sijpe en bestaat ondertussen uit een team van 7 interne advocaten, 4 gespecialiseerde medewerkers, 3 administratieve bedienden en meer dan 40 externe advocaten verspreid over het hele land. Met een kantoor in Gent, Brussel en Luik zetten ze zich dagelijks in om de juridische dienstverlening naar een hoger niveau te tillen en hun klantenservice te verbeteren.