AdFrame, dat in september 2020 werd opgestart door jonge ondernemers Maxime Hinnekens (22) en Liam Seys (23), zal zich vooral richten op creatieve contentplanning, operational support, branded content campagnes en algemene groeistrategieën voor de social media kanalen voor de artiesten. AdFrame onderscheidt zich van andere agencies door zich te baseren op het technische en is ontstaan door het combineren van Liam zijn ervaring en netwerk binnen de sector, en Maxime zijn financiële en sales ervaring. Op vlak van technische ondersteuning is AdFrame een primeur in België.
Exclusieve samenwerking
Naast de eigen communicatie-, marketing-, boekings-, productie- en publishingafdeling vormt deze samenwerking voor House of Entertainment een nieuwe stap om een zo volledige en professioneel mogelijke omkadering te kunnen bieden aan artiesten, personalities, bedrijven, merken en organisatoren.
“Sociale media zijn niet meer weg te denken uit onze maatschappij en zeker voor artiesten en personalities een onontbeerlijke tool geworden om zichzelf en hun activiteiten in de kijker te plaatsen en te promoten”, zo zegt Pieter Ramboer, CEO van House of Entertainment. “We willen met House of Entertainment ook op dit gebied een optimale service en ondersteuning kunnen bieden en als we daarvoor, bovendien exclusief voor onze sector, gebruik kunnen en mogen maken van de gespecialiseerde kennis van AdFrame, graag!”
“Maxime en Liam hebben ondanks hun jonge leeftijd al een behoorlijke rugzak aan ervaring en konden ons met hun knowhow en enthousiasme overtuigen om met hen in zee te gaan. Wij hebben destijds ook dat duwtje in de rug nodig gehad om ons ‘House’ te kunnen opbouwen en nu geven wij graag deze ambitieuze start-up, die in zeer moeilijke tijden werd opgericht, wat wind in de zeilen”, zo besluit Pieter Ramboer.