Ieder op zich verdienden ze al hun strepen in het high end segment van outdoor living, maar stuk voor stuk zijn deze merken zich er van bewust dat het geheel meer is dan de som der delen. Buitenleven gaat tenslotte steeds meer om het doordacht gestileerde totaalplaatje, niet om individuele producten. Dat ze in 2022 de krachten bundelen, maakt van NOA Outdoor Living dan ook het neusje van de zalm als het op uniek buitenleven in al z’n aspecten aankomt.
Hilde Baekelandt, NOA Concept Manager: “Al deze merken delen de ambitie om met NOA comfortabel, high end buitenleven prominent op de kaart te zetten. Net zoals Noah ooit alle dieren verenigde in zijn ark, brengen deze 22 partners alle facetten van stijlvol ‘outdoor living’ samen in een nooit geziene totaalbeleving.”
Gloednieuw experience center als internationale uitvalsbasis
Onder de NOA-vlag vinden deze 22 partners in 2022 hun gezamenlijke uitvalsbasis in een gloednieuwe Noa Outdoor Experience Center, gehost door Renson als onderdeel van diens nieuw opgetrokken ‘outdoor living productiesite’ in Kruisem. In een uniek ‘belevingscentrum’ zullen ze hun producten niet geïsoleerd presenteren, maar in doordacht vormgegeven ‘scènes’. Dit zal voor bezoekers dan ook dé place to be zijn om ondergedompeld te worden in ‘design, high end outdoor living’, waar de luxe van binnen naar buiten doorgetrokken wordt.
Outdoor living blijft boomen De timing zit perfect. Na een flinke aandachtsboost voor buitenleven aan het begin van de Coronacrisis, blijft investeren in eigen tuin ook nu nog steeds erg ‘hot’. NOA speelt daarop in door zowel professionals als particulieren mee te nemen in tal van verfijnd gestileerde totaalplaatjes voor de meest uiteenlopende tuinen, waar terrasoverkappingen, buitenkeukens, zwembaden, wellness, verlichting, meubilair en accessoires mekaar perfect aanvullen in nooit geziene buitenleefruimtes.