Wie de komende zes weken inlogt op OnlyFans, zal hoogstwaarschijnlijk beelden tegenkomen van Herock. Het kledingmerk is vandaag niet alleen in België, maar ook in Frankrijk, Nederland en Duitsland actief in de markt van de werkkledij en veiligheidsschoenen.
Zaakvoerder Laurent Van Laere bewandelde al eerder gedurfde marketingpaden. “Onze doelgroep is niet zo gemakkelijk te bereiken. Ik ben altijd voorstander geweest om creatief om te gaan met budgetten en doelgericht te communiceren. Vandaag horen nieuwe kanalen, zoals OnlyFans, daarbij. Je moet inspelen op wat jouw doelpubliek triggert.”
Evoluties in sociale media
Tom Rumes, docent aan Thomas More hogeschool, content consultant en auteur van onder andere ‘Be the story’, begrijpt de keuze. “Vroeger kon je je doelgroep bereiken door een drietal kanalen in te zetten. Die tijd is voorbij. Als bedrijf mee zijn met de evoluties in sociale media is een goede zaak. Al wil dat niet zeggen dat het voor elk merk, product of boodschap relevant is om actief te zijn op nieuwe platformen zoals OnlyFans. Voor een merk als Herock klopt het plaatje wel. Ze blijven trouw aan hun gedurfde stijl en rebels imago. Een logische zet!”
De komende 6 weken worden de beelden met mondjesmaat gelost op de OnlyFans-pagina van Herock. Wie inlogt kan de beelden gratis bekijken.