“Opgenomen worden in de Deloitte Fast 50 ranking is een mooie erkenning voor het groeiparcours dat we met Hello Customer hebben afgelegd de voorbije jaren. Het bevestigt dat we zijn uitgegroeid tot een belangrijke partner voor bedrijven die hun klant centraal willen stellen”, stelt CEO Leslie Cottenjé. “Customer centricity betekent dat je écht gaat luisteren naar je klant om uit zijn feedback opportuniteiten voor verbetering, innovatie en groei te halen. Dat is al vijf jaar onze missie. Dankzij de evolutie van ons SaaS-platform zijn we in staat om voor bedrijven de sterkste analyse te filteren uit de feedback die we geautomatiseerd verzamelen bij hun klanten. Zo kunnen ze snel ingrijpen om de klantentevredenheid te verhogen en hun business versneld bij te sturen.”
Sterk groeiparcours
Hello Customer heeft inderdaad een sterk groeiparcours neergezet. Sinds 2018 is zijn omzet bijna verviervoudigd. Het is met 36 medewerkers actief in verscheidene Europese landen en mag onder meer Telenet, BinckBank, Eneco en Cafe Royal tot zijn klanten rekenen. In de lente haalde het jonge techbedrijf in een nieuwe kapitaalronde ook 6 miljoen euro op. Senovo Capital en Peak Capital, twee vooraanstaande investeringsfondsen uit respectievelijk Nederland en Duitsland traden toe tot het kapitaal.
De onderscheiding door Deloitte sterkt Hello Customer in zijn ambitie om verder te groeien, ook internationaal. Leslie Cottenjé: “Ik ben fier op ons team, dat zich dagelijks inzet om onze klanten te helpen hun customer experience te verbeteren. Ik wil ook al onze klanten bedanken voor het vertrouwen. En ik ben ervan overtuigd dat de erkenning van de Deloitte Fast 50 ons zal helpen om wereldwijd nog meer bedrijven te overtuigen van waarde die het permanent luisteren naar klanten oplevert.”