IMG_20211109_100157_HDR

Heftig gaat internationaal onder de naam Livalos

GENT - Na de succesvolle crowdlendingcampagne bij WinWinner steekt websiteplatform Heftig de grens over. Op één maand tijd werd 100.000 EUR opgehaald, het bedrag dat nodig was voor internationalisering. Het eerste land dat kennismaakt met het nieuwe Heftig onder de naam Livalos is Nederland. Op korte termijn zal ook Heftig in Vlaanderen de rebranding aannemen. Het startschot wordt gegeven op de Work Smarter-beurs van Teamleader in Utrecht.

De afgelopen maanden werkte het SaaS-bedrijf Heftig stevig aan zijn rebranding. Een nieuwe huisstijl en naam zorgen voor een frisse wind in de ambities van het websiteplatform. De nieuwe bedrijfsnaam Livalos past beter in het kader van internationalisering, terwijl de nieuwe huisstijl voor de nodige opfrissing zorgt. Alle 480+ klanten kunnen blijven rekenen op de persoonlijke service die ze gewoon zijn en mogen zelfs meer verwachten. De websitebouwer zorgt namelijk voor nieuwe designmogelijkheden, functionaliteiten en diensten.

Nood aan eenvoudige website in buitenland

Livalos heeft al enkele klanten in het buitenland, waaronder in Nederland en Hongarije. Vooral bij kleine bedrijven is de nood hoog aan een makkelijk te bewerken en eenvoudige website. Hoog tijd dus om buiten de landsgrenzen te treden en ook Nederlandse MKB’s en zzp’ers te helpen om makkelijk online te groeien. Het Work Smarter-event van Teamleader in Utrecht lanceert Livalos in de Nederlandse markt. Op deze beurs helpt de Website-as-a-Service oplossing (Waas) bedrijven futureproof te maken met eenvoudige websites die makkelijk te beheren zijn om online te scoren.

Meer gebruikers betekenen meer mogelijkheden

“Hoe meer gebruikers op ons websiteplatform, hoe meer klantenfeedback, hoe gepersonaliseerder de websites”, benadrukt zaakvoerder Maarten De Block. “Livalos optimaliseert geregeld alle websites door klantenfeedback en advies van experts te vermengen. Onze klanten genieten zo altijd van een veilige, moderne en mooie website.”