GENT/KORTRIJK – Bij het Gentse digitaal marketing agency Invisible Puppy gaat het hard. Na de opening van een tweede kantoor in Antwerpen zetten ze nu ook op vraag van hun West-Vlaamse klanten voet aan de grond in Kortrijk. Op die manier kan het Invisible Puppy team lokaal dezelfde expertise aanbieden als de andere kantoren.
Voor het West-Vlaamse kantoor slaat Invisible Puppy de handen in elkaar met het Kortrijkse strategisch bureau DULL. “Met deze vliegende start werken we meteen met een getalenteerd team én kunnen we de diensten van Invisible Puppy uitbreiden met de expertise rond business strategie, change management en employer branding die in het team van DULL aanwezig is”, stelt Chief Growth Officer Antony Slabinck.
Growth via digital natives
Invisible Puppy, dat onder meer Colruyt, Thalys en TVH onder haar klanten rekent, focust sterk op Growth Marketing. Vooral typerend aan het bureau is hun sterke inzet op digital natives. “De jonge generatie, die opgroeide met een smartphone in de hand, heeft een heel andere kijk op digitaal. Net deze visie sprak ons zeer sterk aan”, vertelt Karel-Jan Vercruysse als Managing Partner van DULL. Het kantoor in Kortrijk zal een uitgebreide expertise aanbieden gaande van digitale marketing over growth marketing tot en met employer branding.
Hangar K
Je kan het Invisible Puppy team in Kortrijk ontmoeten in Hangar K. Momenteel is deze co-creatiehub met volledige focus op digitale vernieuwing hét speelterrein voor tal van startende en groeiende ondernemingen in de Maakindustrie, MedTech, EduTech & Entertainment / Visualisatie / Gaming sector. Ze konden dan ook niet ontbreken in deze state-of-the-art incubator.