Lees ook: Platform voor bedrijfsinformatie Bizzy plant eerste buitenlandse stappen
Bizzy combineert officiële (Staatsblad etc.) en dynamische data (LinkedIn, websites etc.) om unieke bedrijfsprofielen te creëren waarmee professionals zoals sales medewerkers of analisten makkelijk de juiste lead kunnen vinden voor hun onderneming. Via functionaliteiten zoals een zoekopdracht op topic, lookalikes of signalen uit de markt kunnen gebruikers hun prospecten snel identificeren, kwalificeren en benaderen.
Bizzy werd opgericht in 2021 en telt 30 medewerkers, waarvan nu acht in Nederland. Ondertussen beschikt het B2B-dataplatform over informatie van meer dan 21 miljoen bedrijven en mikt het dit jaar op een omzet van drie miljoen euro.
“Vandaag mogen we acht nieuwe salesmedewerkers verwelkomen in ons gloednieuw kantoor in Amsterdam”, zegt Hendrik Keeris, CEO van Bizzy. “Vanuit hier willen we de Nederlandse en Franse markt gaan bedienen. Dit is echter maar het begin en onze ambities zijn uitgesproken: wij willen marktleider worden in Europa op het vlak van leadgeneratie via slimme bedrijfsinformatie.”