f0d83038-6394-4033-9347-182f428cad17

Gents wordt nieuwe communicatiepartner van Midas

GENT – Na een succesvolle pitch onder begeleiding van PitchPoint, wordt interactief bureau Gents de toekomstige all-round communicatiepartner voor Midas in België. Midas is de specialist in het onderhouden en herstellen van alle automerken, met of zonder afspraak. Met meer dan 714 garages in Europa en meer dan 40 jaar ervaring in België, 
claimt het een aanzienlijke plek binnen de sector. Gents staat in voor de herpositionering van het merk en gaat van start met een imagocampagne in 2019.

Midas is de wereldleider in onderhoud en autoherstellingen, met activiteiten in 5 continenten en een wereldwijd netwerk van garages, waarvan 714 in Europa. “Midas versterkt blijvend zijn positie over de hele wereld dankzij ‘onderhoud met garantie’: een helder compromis, gedreven marketing, een breed en gevarieerd aanbod aan services, een perfecte technische kennis van zowel nieuwe als occasieauto’s, en de wil om elke dag opnieuw ieder van zijn klanten tevreden te stellen”, aldus de onderhoudsspecialist.

De nieuwe imagocampagne van het merk wordt nu gerealiseerd door het eigenzinnig interactief bureau Gents. “Met een team van onbevreesde en open-minded digital natives streven we ernaar duurzame relaties op te bouwen tussen merk en consument”, aldus Leen Van der Mijnsbrugge, CEO van Gents. “Daarbij geloven we in de kracht van interactieve communicatie en vernieuwende ervaringen. Of we nu brand awareness verhogen, innovatieve mobile tools creëren of een nieuw consistent strategisch platform ontwikkelen, ons einddoel is altijd om samen met onze klanten grootse ideeën te realiseren.”