SINT-NIKLAAS – Galeria Inno, de vaste waarde in het Sint-Niklase Waasland Shopping Center, verwelkomt deze winter het innovatieve make-up merk Mac. De unieke uitstraling van het merk en het uitgebreide aanbod aan make-upproducten lokt de echte beauty fan onmiddellijk naar binnen. Wie meer dan professioneel advies of de nieuwe winter make-up kleuren wil inslaan, kan er een make-over boeken door gespecialiseerde Mac visagisten.
Daarnaast pakt de herenafdeling op de eerste verdieping uit met twee nieuwe casual merken: New Zealand Auckland en Armani Exchange voor een comfortabele maar stijlvolle mannenlook. Ook nieuw is dat de elegante herenmode van Strellson die bij Galeria Inno al een stijlvol onderkomen had gevonden, met een totaal vernieuwde shop komt en naast de Tommy Hilfiger collectie vind je er nu ook Tommy Jeans en Tommy Underwear voor heren. One-stop Tommy shopping dus.
De kinderen worden vanaf nu bij Galeria Inno verwend met de collectie Kenzo Kids en in de home afdeling installeerde De Witte Lietaer (dit is Belgisch!) een shop met de nieuwste, meest stijlvolle en comfortabele collecties bedlinnen.
Een absolute meerwaarde
De nieuwe winkeldirecteur, Chandni Singh is bijzonder tevreden om in Galeria Inno Waasland aan de slag te gaan op het moment dat al deze nieuwe merken er geïntroduceerd worden: “Aan het begin van het nieuwe modeseizoen pakken we uit met tal van nieuwe merken in onze department store. Vooral de komst van Mac naar Sint-Niklaas verheugt ons en is al onmiddellijk een belangrijke en opvallende blikvanger gebleken. De klanten zijn aangenaam verrast door het vernieuwde aanbod en pikken gretig in op de acties in het kader van het nieuwe Loyalty-kaart systeem.”