Jasna Rokegem, bekend van haar ‘fashion on brainwaves’-ervaring, legt uit: “Fujitsu heeft als bedrijf en merk veel meer te bieden dan wat je op het eerste gezicht ziet. Via dit langetermijnpartnerschap willen we een sterke boodschap de wereld insturen. Onze missie is om mensen in dit universum mondiger te maken door middel van data en technologie.”
Carolien François, Business Development Manager bij Fujitsu België: “Als Fujitsu willen we co-creëren aan deze mooie toekomst. We willen mensen op aarde en daarbuiten mondiger maken. Dit verwijst ook naar onze Japanse filosofie: Fujitsu stelt zicht tot doel om de wereld duurzamer te maken door vertrouwen in de maatschappij op te bouwen via innovatie. Door deze samenwerking met Jasna Rok creëren we een nieuwe manier om dit te realiseren.”
Fujitsu’s datastrategie (DDTS) zal Jasna’s missie aanvullen. Haar visionaire denkwerk helpt besluitvormers in verschillende sectoren zich voor te stellen hoe ze met duurzamere oplossingen kunnen komen. Haar droom is om te werken aan interplanetaire emotionele overdracht.
In de komende maanden zullen Fujitsu en Jasna Rok elkaars superkrachten verkennen en co-creëren aan bestaande en nieuwe technologie.