ERPE-MERE – Op 3 mei kondigde student-onderneemster Amelie Opsomer aan haar handtassenlabel Front Row bags te verkopen. Wie deze overnemer was, hield ze toen nog even voor zichzelf, al kon ze wel al meegeven dat het ging om een groot bedrijf waar ze vroeger al mee had samengewerkt. Dat blijkt leverancier Incluyo te zijn. Samen met een nieuwe huisstijl en webshop start de firma met het verder uitbouwen van het modelabel Front Row. Van 26 tot 30 augustus zetten ze hiervoor alvast de deuren open van hun concept store te Erpe-Mere.
Incluyo werd opgericht in 1997 en staat voor creatieve en betaalbare verpakkingen. Met de exclusieve tassen van Front Row wil Incluyo beantwoorden aan de vraag om naast haar standaard producten een eigen huismerk te creëren. “Als voormalig leverancier van deze luxe tassen werden voorheen ook al in onze design afdeling de stoffen gekozen en de modellen uitgetekend. Het DNA van Front Row zit dus in ons bloed”, vertelt zaakvoerster Annemie Van den Berghe.
Opvolger
“Na de overname in mei hebben we niet stil gezeten. We brengen meteen een opvolger van de doorzichtige handtas op de markt: namelijk een trendy laptoptas met verwisselbare hoes in neopreen in verschillende kleuren”, gaat Van den Berghe verder. In tegenstelling tot het verleden, richt Incluyo zich met Front Row niet tot particulieren, maar levert enkel via haar conceptstore en webshop aan modehuizen en bedrijven.
Gepersonaliseerde draagtas
“Incluyo blijft verder zoeken naar nieuwe materialen en ideeën om van uw gepersonaliseerde draagtas het marketing tool bij uitstek te maken. Door een level hoger te schakelen bieden we onze klanten nu de kans om zich nog sterker te profileren en in hun verpakking te kunnen onderscheiden van andere winkeliers.”
Om kennis te maken met Front Row zetten ze de deuren van hun concept store te Erpe-Mere deuren open van 26 tot 30 augustus tijdens de ‘discovery days’.