GENT – In het voetbal heeft men het over een toptransfer. In ondernemerskringen heet het gewoon dat iemand aan een nieuwe uitdaging toe is. Frédéric De Vries heeft alvast gekozen voor een overstap naar het Gentse full service reclamebureau Gutzandglory.
De Vries wordt bij Gutzandglory uitgespeeld als diepe spits, zijnde als head of digital. In die functie zal hij de digitale cel leiden en deel uitmaken van het management. Gutzandglory meldt het nieuws zelf op zijn website. De Vries houdt het dus voor bekeken bij Darwin BBDO. “Met Frédéric halen we een zwaargewicht in huis”, zegt Wolfgang Florizoone. “Niet alleen heeft hij een puur digitale expertise door zijn carrière bij bedrijven als The Reference, hij heeft ook de nodige reclamekilometers op de teller door sleutelposities bij bureaus als Duval Guillaume, BBDO en These Days.”
“Ik ken Gutzandglory al een tijdje,” vertelt Frédéric De Vries aan PUB. “Na wat freelance geflirt hier en daar, leek nu de tijd rijp voor de volgende stap. De goesting en het lef van het bureau om straf werk te maken en de persoonlijke match met Kris (Lenaers, CD en partner) en Wolf (Florizoone, MD en partner) hebben voor mij de doorslag gegeven om er volop voor te gaan.”