GENT/KORTRIJK – Organisaties wereldwijd transformeren naar een digitaal businessmodel. De manier waarop ze zich herpositioneren is voor elk van hen verschillend, maar één ding hebben ze alvast gemeen: data is de drijfveer achter elk digitaliseringstraject, de olie die de digitale transformatiemotor laat draaien. En net als olie kan u data maar beter raffineren tot een waardevolle grondstof. Het zijn immers niet ruwe gegevens, maar vooral de inzichten die u eruit destilleert, die u zullen helpen om betere beslissingen te nemen. Het zijn inzichten die zullen bijdragen tot een slimmer, data-driven businessmodel.
Savaco toonde vandaag aan de 140 aanwezigen wat hun bedrijf concreet kan doen met data, analytics en insights. Tijdens de inspiratiedag “Digital Transformation – From Data to Actionable Insights” in AuditoRium4 te Gent maakten de verschillende ondernemers kennis met technologieën waarmee ze data kunnen doorgronden, hoorden getuigenissen van bedrijven die met data grote stappen vooruit hebben gezet en deden inspiratie op om ook in hun onderneming met data aan de slag te gaan.
Ook Made In was aanwezig en kon deze mooie beelden maken: © Simon Mouton