“Werkplekken worstelen echter vaak nog met verouderde of generieke content en lange of logge handleidingen. Bovendien leidt de ‘war for talent’ tot meer verloop en meer talen op de werkvloer, en wordt het steeds belangrijker dat info overal makkelijk beschikbaar is”, klinkt het. “De complexiteit van industriële processen en toestellen neemt toe, terwijl medewerkers en klanten net verwachten dat alles digitaal en makkelijk consulteerbaar is.”
Met Axele on-the-job willen de twee bedrijven daar voor zorgen. De app moet het makkelijker maken voor bedrijven om informatie te verzamelen, bewaren en te delen op de werkvloer.
Via QR-codes op het bedrijfsterrein kunnen gebruikers snel aan de nodige informatie. De app zorgt er bovendien ook voor dat gebruikers leerpaden kunnen opbouwen. Op die manier kan hij of zij de informatie verzamelen die ze zelf nodig hebben.
“Met Axele on-the-job willen we tegemoet komen aan de nood van medewerkers om op een laagdrempelige manier toegang te krijgen tot de informatie waar ze op dat moment naar op zoek zijn. Het ‘just in time’ leren met Axele on-the-job zorgt ervoor dat leren nog efficiënter en effectiever wordt”, legt Danyel Jonker, CEO Epyc Solutions, uit.