bce5ad31-475b-4260-bc94-28bc95b6df97

Elodie Ouedraogo, Olivia Borlée en Virginie Morobé openen exclusieve pop-up

GENT – Drie jonge Belgische labels 42I54, MOROBÉ en RIO ROCKX slaan de handen in elkaar. De drie labels dragen kwaliteit, functionaliteit en design hoog in het vaandel. 42I54 staat voor fashionable sportkledij, MOROBÉ ontwerpt elegante schoenen met een twist en RIO ROCKX voorziet high-end interieurobjecten met mineralen. Alle merken produceren alles met de nodige Belgische knowhow. De pop-up huist vanaf 7 tot en met 14 maart in de exclusieve state-of-the-art boetiek Rio Store in Gent. 

8 maart is de internationale dag van de vrouw. Geïnspireerd door deze dag, maken de vier vrouwen achter de merken er een unieke week van. Gedurende vijf dagen kan je de items van de gloednieuwe zomercollectie van zowel 42I54 als MOROBÉ shoppen in de multimerkenboetiek Rio. Tijdens deze pop-up zullen er heel wat verrassingen aan bod komen, die de merken last minute zullen aankondigen op hun sociale media.

MOROBÉ

MOROBÉ is het schoenenmerk van Virginie Morobé. Virginie lanceerde het merk in 2015 en leeft volgens het motto: “We baseren onze outfit op onze schoenen, niet andersom”. Dit vind je ook terug in het design van haar collectie. Al haar creaties zijn een vertaling van haar eigen stijl en attitude. Ze moedigt vrouwen aan om hun eigen muze te zijn. Het merk brengt een perfecte balans tussen wat een vrouw nu echt nodig heeft en Virginie’s interpretatie van de huidige trends. De nieuwe collectie toont een uitgebreid aanbod aan luxueuze schoenen, gemaakt in Italië en Portugal met een nadruk op design en het handgemaakte proces.

42I54

42I54. Dat is het exact aantal seconden waarmee Elodie Ouedraogo en Olivia Borlée Olympisch goud behaalden op de Olympische Spelen in Peking. Ze richtten het merk op in 2016. Ondertussen ontwikkelde 42I54 zich tot een zeer vooruitstrevend, ecologisch bewust activewear merk. Hun lijn is stoer en heel cool, zonder in te boeten aan comfort en fashion sense. De stoffen ademen zoals het moet bij kwalitatieve sportlabels en passen zo perfect aan dat het daadwerkelijk als een tweede huid aanvoelt.

“De moderne vrouw combineert vandaag haar carrière met een gezin en sociaal leven. Daarom heeft ze meer dan ooit heeft nood aan een totaal look die beantwoordt aan die realiteit.”

RIO ROCKX

Rio Rockx is een vervolg op Rio Store. Na acht jaar actief te zijn als luxe multibrandstore wou Christina De Kerpel een nieuwe uitdaging. Ze kiest zelf de mooiste mineralen uit in Brazilië zoals citrien, kwarts en agaat. In hun atelier vormen ze deze dan om tot unieke, high end objecten voor in jouw interieur.

De pop-up store bevindt zich in Lange Kruisstraat 29 te Gent en is geopend van woensdag t.e.m. zaterdag tussen 11 en 18 uur.

Na de pop-up staat het pand van Rio te koop of te huur. Meer informatie hierover vind je bij Architectenwoning.