Kentico Xperience is een platform voor digitale ervaringen waarin cms, digitale marketing en e-commerce worden samengebracht. Met haar jaarlijkse wedstrijd Site of the Year zet Kentico de beste Kentico Xperience implementaties in de kijker. De jury riep dit jaar de website van Infino uit tot Healthcare Award Winner.
Sinds kort krijgen Belgen de mogelijkheid om hun uitbetalingsaanbieder te kiezen. Deze voordien gesloten markt werd plots geopend, en dat brengt de nodige uitdagingen met zich mee. Frederik Van Wynsberghe, Director Sales, Marketing & Support bij Infino verklaart nader: “Wij begeven ons momenteel in een zeer competitieve markt. We moesten ons dus onderscheiden door onze dienstverlening – niet alleen offline, maar ook en vooral online. Een gebruiksvriendelijke omgeving die de juiste informatie proactief aanbiedt, ook voor de moeilijke of uitzonderlijke vraagstukken, dat is wat onze ouders verdienen. Daarvoor namen we Duke & Grace onder de arm.”
Eerste digitale touchpoint
Duke & Grace zocht en vond voor Infino het antwoord in het DXP, Kentico Xperience, dat de mogelijkheid biedt tot het bouwen van een site met veel gepersonaliseerde content, een eenvoudige simulator en een vlotte inschrijvingsflow voor nieuwe klanten. “De nieuwe website was het eerste digitale touchpoint van Infino in haar nieuwe branding. Binnenkort wordt naast de site ook nog een klantenportaal gelanceerd”, aldus Martijn Brackman, UX Designer bij Duke & Grace.
De KBC van de kinderbijslagfondsen
De ultieme doelstelling van deze samenwerking voor Infino? “De KBC worden van de kinderbijslagfondsen. Deze erkenning van Kentico is een eerste bevestiging dat we op het juiste pad zitten. Het vernieuwde portaal dat binnenkort gelanceerd wordt, zal een volgende mijlpaal zijn in dit proces”, vult Van Wynsberghe nog aan.
Winnaars in andere categorieën zijn o.a. Workspace, Domino’s Pizza E-commerce en The National Autistic Society. Alle categorieën en winnaars zijn te bekijken op de website van de Kentico Xperience Site of the Year.