GENT – Dropsolid, dat zichzelf voortaan The Digital Experience Company noemt, zet volop in op de beste digitale ervaringen voor organisaties en bedrijven. Vandaag verwelkomt het team Frédéric De Vries en Wouter Degadt in zijn management. Samen brengen ze meer dan 35 jaar ervaring binnen in digitale projecten – zowel uit agency-hoek als vanuit overheidsperspectief. Ze zullen het managementteam versterken met hun kennis over digitale strategie, implementaties en customer centricity.
“Met deze twee ervaren professionals breiden we onze expertise verder uit binnen het totaalaanbod voor onze klanten”, zegt Dominique De Cooman, medeoprichter en CEO van Dropsolid. “Zo kunnen bedrijven en organisaties ook online de beste versie van zichzelf zijn. Websites alleen volstaan al lang niet meer. Ook middelgrote bedrijven moeten investeren in digitale klantervaringen om concurrentieel te blijven in de markt, in welke sector ze ook actief zijn. Dropsolid wil hen daarbij helpen, in elke stap van hun digitaliseringsproces.”
Commercieel directeur Wouter Degadt
Wouter Degadt stond bij Intercommunale Leiedal jarenlang aan het hoofd van een team digitale experts dat lokale overheden begeleidde in hun digitale zoektocht. Daarnaast leidde hij ook heel wat Europese projecten in goede banen.
“Ik ben persoonlijk getuige geweest van de evolutie die Dropsolid de afgelopen jaren heeft doorgemaakt. De betrokkenheid van de teams is ongelooflijk – iedereen denkt er altijd helemaal mee met de klant. De Dropsolid-visie over digitale klantervaringen speelt perfect in op de huidige noden van de markt. Ik ben enthousiast om Dropsolid op dit moment mee strategisch te doen groeien”, zegt Wouter, kersvers commercieel directeur bij Dropsolid.
Strategisch directeur Frédéric De Vries
Frédéric De Vries vervulde voorheen functies in Creative Leadership en Digital bij verschillende agency’s, zoals BBDO, Duval Guillaume en Wunderman. Zijn focus is sterk strategisch gericht.
“In de eerste plaats was ik gecharmeerd door de digitale oplossingen die Dropsolid aanbiedt. Die zijn oprecht innovatief en uniek in de markt. Ik heb dan ook echt veel goesting om met dat talent aan de slag te gaan”, aldus Frédéric De Vries, strategisch directeur.
MarTech-aanbod
Eerder dit jaar kwam ook al Leen Penders aan boord als CMO om de commerciële strategie van Dropsolid Experience Cloud en het bredere MarTech-aanbod te ondersteunen. “Het MarTech landschap evolueert razendsnel. Digitale ervaringen smeken om een multifunctioneel team dat van alle markten thuis is en dat marketingtools ook praktisch kan implementeren”, vult Penders aan. “Daarbij komen steeds nieuwe technologieën om de hoek kijken. Marketeers willen zelf aan de knoppen zitten en grenzen tussen IT, marketing en customer service vervagen.”
Daarmee wordt Dropsolid definitief The Digital Experience Company. Het team begeleidt bedrijven, organisaties en overheden naar de beste digitale klantervaringen.