Wat maakt een merk een sterk merk? Wanneer is een event een event dat niet te missen is? Hoe bouw je een sterke reputatie op met een trouwe community? Niet alleen door kwaliteit aan te bieden en dat luid te verkondigen maar ook, en vooral, door sterke, authentieke en onderbouwde communicatie. Drie ervaren PR dames slaan de handen in elkaar en delen hun visie en expertise in een eerste PR Masterclass met als titel ‘PR Insights & Media Dynamics”.
PR-dames delen expertise
Aan expertise en best practices alvast geen gebrek. Ann Ramaekers runt al 20 jaar het creatieve Brusselse lifestyle PR bureau oSérieux!. Sandra Plasschaert is actief in culturele, sociale en lifestyle sectoren met haar Gentse PR studio Cats Communication voor klanten als Stichting tegen Kanker, Design Museum Gent, Gent Art Fair, STAM en vele anderen. Anja D’Hondt leidde gedurende 16 jaar een toonaangevend pan-Europees B2B tech agentschap met klanten zoals Kodak, Bekaert en Ricoh. Ze is nu met Flower & Feet actief in internationale entertainment en grafische markten.
. .
PR-x Masterclass in Gent
De eerste PR-x Masterclass wordt in Gent georganiseerd op 12 december in Pillows Grand Hotel Reylof in Gent. De Masterclass brengt inzicht in de basisprincipes van PR om een sterke reputatie en community op te bouwen en te versterken. Deelnemers leren hoe media werken en hoe boodschappen te creëren die effectief, engagerend en inspirerend zijn. Het is een praktische en hands-on training met best practices en interactie tussen de deelnemers, die alles zeer snel kunnen toepassen op de eigen organisatie.
Verder biedt PR-x mediatrainingen & PR workshops aan op maat, PR strategie & planning voor crisiscommunicatie, campagnes, nieuwe brands of vertikale markten, thought leadership, CEO branding, etc.
Voor meer informatie en registratie: www.pr-x.be of via experts@pr-x.be.