Fb-omslagfotomakesense

Communicatiebureau Brand Senses krijgt nieuwe naam

GENT/LOCHRISTI – Brand Senses is niet meer. Voortaan staat er ‘make sense’ op de brievenbus van dit Gentse communicatiebureau. Eind september verhuisde het bedrijf tevens van Lochristi naar de Wiedauwkaai in Gent. Als duurzaam communicatiebureau bouwt make sense aan merken die werk maken van een positieve impact, net als zij. Vertel hen hoe jij investeert in verandering en zij zorgen voor de knal. “That’s how we make sense”, zoals ze zelf zeggen.

Make sense zoekt naar de positieve impact van geëngageerde bedrijven en vertalen die in duurzame communicatie, concepten, projecten, events en campagnes. “Ons team bouwt aan merken met een verhaal”, zegt oprichter Dimitri Barbe. “We geven een stem aan organisaties die het verschil maken. Dag in, dag uit – elk op hun eigen (duurzame!) manier. Want sterke merken doen de wereld draaien.”

Het bedrijf zette onder andere al zijn tanden in campagnes voor Renewi, H&M Conscious, VDK bank, MVO Vlaanderen, Tomorrowland, Christeyns, Volvo Trucks,…

Nieuwe locatie

“Eind september verhuisden we met onze grootse ideeën van Lochristi naar Gent”, gaat Dimitri Barbe verder. “Vanuit onze loft op Wiedauwkaai 87 zetten we de merken van morgen neer. Loop er dus gerust eens binnen, iedereen is welkom.”