Baker Tilly Melle

Baker Tilly mag zich ‘gazelle’ noemen

MELLE – De trofee en het statuut van Trends-gazelle staan altijd mooi voor een bedrijf. Het is de erkenning voor de snelle groei die een bedrijf doormaakt. De eer valt nu ook Baker Tilly te beurt. Als enige genomineerde voor Oost-Vlaanderen in de categorie accountants, boekhouders en belastingconsulenten mag Baker Tilly Belgium zich een jaar lang Trends Gazelle 2018 noemen.

Met zijn 5 vestigingen is Baker Tilly Belgium een van de 75 snelst groeiende bedrijven onder de middelgrote bedrijven.  De groei werd geëvalueerd over de periode 2012-2016 op basis van omzet, personeelsbestand en cashflow. Midden maart 2018 wordt dan de finale winnaar of Ambassadeur bekend gemaakt, per provincie en per bedrijfstype (kleine, middelgrote of grote onderneming). Maar nu al rekent Tilly Belgium zich tot de categorie winnaars.

Meegroeien met de klanten

De zaakvoerders van het kantoor zijn opgezet met de erkenning van buitenaf. “We zijn heel fier met deze erkenning in de specifieke categorie van accountants, boekhouders en belastingconsulenten”, zegt vennoot Peter Weyers. “Maar we zijn ook actief op vlak van bedrijfsrevisoraat, corporate consultancy, juridisch advies, bedrijfswaarderingen, bedrijfsrapportering, M&A, bedrijfsoverdracht, familiale en successieplanning. Met onze 5 vestigingen zetten we altijd sterk in op lokale verankering, op een grondige kennis van de lokale markt en op het opbouwen van een vertrouwensrelatie met onze klanten op lange termijn. Die klanten kunnen groot of klein zijn. We streven altijd naar een win-win. In feite zijn wij altijd meegegroeid met onze loyale klanten.”  

Ook in het kader van de war on talent is deze nominatie als Trends Gazelle een troef. Employers branding is dan ook belangrijk voor het aantrekken van high potentials met lokale verankering. “We verwachten van elke Baker Tilly-adviseur immers niet alleen inzicht in de bedrijfscijfers van zijn klant maar ook inzicht in het bedrijf en de mensen erachter”, aldus vennoot Jos Aelbrecht. “In de Baker Tilly-filosofie krijgt elke lokale klant één aanspreekpunt die de waaier van diensten coördineert van een op maat samengesteld multidisciplinair team dat tegelijk als backoffice fungeert.”