Custom Export-1

Authority viert 5-jarig bestaan met nieuw kantoor

OUDENAARDE – Authority viert eind 2019 zijn vijfjarig bestaan! Om hun groei te ondersteunen, verhuist het digitaal performance marketingbureau naar een nieuwe locatie in Oudenaarde. Vanavond wordt deze nieuwe werkplek officieel ingehuldigd in het bijzijn van collega’s en vrienden. Ook burgemeester Marnic De Meulemeester, schepenen en enkele gemeenteraadsleden zijn aanwezig om het vijfjarig jubileum van Authority te vieren.

Als digitaal performance marketingbureau werkt Authority voor klanten als Miele, Roche Diagnostics, KLM, Insites Consulting, Eneco, NMBS, X2O, maar ook voor tal van groeibedrijven zoals Baby’s Corner, Intolaw, Baunat en vele andere KMO’s. Hun enthousiast team van 25 marketeers bouwt digitale ecosystemen en gebruikt artificiële intelligentie om internationale marketingcampagnes in Google, op sociale media en platformen als Youtube te verrijken en gewoon slimmer te maken.

Internationale expansie

CEO en Senior Digital Manager Alexander Schmitt: “2020 kondigt zich met rasse schreden aan en onze ambitie is groot! Afgelopen jaar beheerde Authority reeds campagnes in landen als China, Australië, Canada, USA, Spanje, Frankrijk, Duitsland, Nederland en Engeland, maar nu vinden ook meer en meer bedrijven uit het buitenland hun weg naar ons bedrijf in de Vlaamse Ardennen! De aanloop tot internationale expansie is dus ingezet.”

Groei ondersteunen

Authority verhuist nu naar een nieuw kantoor op Meersbloem 42 te Oudenaarde. De nieuwe kantoren bieden voordelen op verschillende vlakken. “In de eerste plaats hadden we gewoon meer ruimte nodig”, vertelt Schmitt. “Ons jaarresultaat t.e.m. oktober was al 56% hoger dan het volledige jaarresultaat van 2018. We verwachten dus met de toevoeging van november en december op een groei van ongeveer 60% te landen tegenover vorig jaar, wat spectaculair is. Om deze groei te ondersteunen hebben we meer mensen nodig en dus meer plaats.”

Eigen bedrijfsidentiteit en uitstraling

Voor Authority betekent deze nieuwe kantoorruimte ook de uitbouw van een eigen bedrijfsidentiteit. “Onze vorige kantoren waren een gedeelde ruimte met andere bedrijven”, legt Schmitt uit. “Dit is leuk en voordelig tot een bepaald moment, maar de nood aan een eigen ruimte die we naar believen kunnen aankleden en gebruiken drong zich op. We voelden aan onze medewerkers dat het echt tijd begon te worden voor een sterke bedrijfsidentiteit en dat onze eigen ruimte, een soort van Authority cocon, hierin een belangrijke rol kon spelen.”

Ten slotte zorgt het kantoor voor een gepaste uitstraling naar zowel klanten als toekomstige medewerkers toe. “Ons portfolio wordt groter en onze klanten internationaler, dus ook onze uitstraling diende mee te evolueren. We hebben begin dit jaar al een eerste rebranding achter de rug waarbij we ons logo en huisstijl verfijnden, nu hebben we dit ook doorvertaald naar onze kantoorruimte.”