Sportsponsoring levert niet alleen mooie plaatjes op, het is ook een bijzonder effectieve marketingstrategie. En dat hebben ze bij ASSA ABLOY Entrance Systems uit Melle goed begrepen. Samen met ASSA ABLOY Opening Solutions en ASSA ABLOY Global Solutions zijn ze hoofdpartner voor het nieuwe veldritseizoen. Om hun naam nog meer in beeld te krijgen en het grote publiek nieuwsgierig te maken, hebben ze een Main Partnership afgesloten voor alle Superprestige-wedstrijden en twee Wereldbeker-ritten. Een origineel branding verhaal met aantrekkelijke opportuniteiten die hun naamsbekendheid alleen maar ten goede komen.
Visibiliteit ten top
Tijdens de wedstrijden zal ASSA ABLOY uitgroeien tot een vertrouwd gezicht want de visibiliteit is maximaal. Zo kunnen renners en kijkers kennismaken met een uit de kluiten gewassen ASSA ABLOY-opblaasboog, zijn er twee Herasdoeken in tv-view, is er 25 meter finishboarding en maar liefst 150 meter aan spandoeken. Bovendien zal je niet naast het ASSA ABLOY-logo kunnen kijken … Op de interviewbackdrop, de podiumbackdrop, de start- en finishboog, de led-boardings op het parcours, de tickets, de event websites, de printcampagne: het logo is alom tegenwoordig.
Naast de visibiliteit op en naast het parcours zijn er per wedstrijd ook een mooi aantal VIP-arrangementen en tickets voorzien voor ASSA ABLOY. Met die tickets worden trouwens een aantal leuke wedstrijden op poten gezet. Check dus regelmatig www.assaabloyentrance.be.