De omzetgroei van ACA Group in 2021 is voor een groot deel te danken aan bestaande klanten die de samenwerking verder uitbreiden. “Het bedrijf kan immers prat gaan op een klantentevredenheidsscore van meer dan 90%”, klinkt het in een persbericht. Vorig jaar haalde het bedrijf ook enkele grote contracten binnen met nieuwe klanten, zoals drinkwaterbedrijf De Watergroep.
Overnamepolitiek
Maar pijnpunt bij uitstek is het gebrek aan extra medewerkers door de algmene krapte op de arbeidsmarkt. ACA Group gaat zijn organische groei daarom aanvullen met een actieve overnamepolitiek. Het bedrijf kijkt vooral naar kmo’s in dezelfde sector in binnen- en buitenland.
LEES OOK. Softwarebedrijf verleidt toekomstige IT’ers met pop-up blokplekken
Ronny Ruyters, CEO van ACA Group licht toe: “Het personeelstekort remt onze organische groei af, net nu steeds meer ondernemingen inzetten op digitale transformatie. Het groeipotentieel van ons bedrijf blijft enorm.”