BDO België, dat ook een kantoor heeft in Merelbeke, is gespecialiseerd in vier domeinen : Audit & Assurance, Accounting & Reporting, Tax & Legal, en Special Advisory Services (Corporate Finance, Management Advisory & Interim Management). BDO gaat er prat op deskundig advies te geven van hoog niveau.
De groeiende afdeling interimmanagement wordt nu versterkt met Annelies Steenbeke, die eerder ervaring opdeeld bij Ernst & Young, Imec en Robert Half International.
Sinds januari 2014 is ze aan de slag als senior manager van BDO Interim Management. Als Partner zal ze nu verantwoordelijk zijn voor het adviseren en begeleiden van bedrijven en organisaties, zowel uit de privé- als de overheids- en non-profit sector, die tijdelijk geconfronteerd worden met een gebrek aan interne resources.
Ook bij veranderingsprocessen worden steeds meer interimmanagers ingeschakeld. De door BDO ter beschikking gestelde interimmanagers zijn hoogopgeleide professionals die in verschillende sectoren operationele verantwoordelijkheden hebben gedragen.
Annelies Steenbeke benadrukt dat BDO vooral hamert op een goede communicatie tussen de klanten en de interimmanagers. “Daarnaast organiseren wij periodiek sessies of seminars rond een actueel thema waardoor onze interimmanagers genieten van een constante vorming”, geeft ze nog aan.