Dropsolid

Anneleen Demasure maakt haar blijde intrede bij Dropsolid

GENT – Dropsolid, the digital experience company zoals het zichzelf graag noemt, heeft Anneleen Demasure aangeworven als managing director. Ze moet helpen instaan voor de verdere strategische groei van Dropsolid. Het scale-up bedrijf transformeerde zich het afgelopen jaar tot een open en strategische full-service digitale partner voor ambitieuze KMO’s, organisaties en overheden. 

 

“Dropsolid maakt impact op jouw business door je inzicht te geven op je digitale opportuniteiten, samen te bouwen aan je digitale strategie én open platformen”, zegt Dominique de Cooman, medeoprichter en CEO van Dropsolid. “Databeheer wordt steeds belangrijker om de klantervaring verder te optimaliseren. Door data slim in te zetten, kunnen we de eindklant een passende en persoonlijke digitale ervaring bieden.”

Dominique de Cooman wil naar eigen zeggen zijn management team uitbouwen met bewezen talent. “Zo kopen Steven (Pepermans, medeoprichter en COO) en ikzelf ons meer tijd om verder te bouwen aan onze visie om open digital experiences naar de markt te brengen”, aldus de Cooman. “Vol vertrouwen geven we het roer van het agency over aan Anneleen die met haar focus,  daadkracht en mensgerichtheid ongetwijfeld voor verdere groei zal zorgen.  Onze droom is dat elk bedrijf, organisatie en overheid de volledige controle heeft over haar platformen en data om zo in alle veiligheid, transparantie en vrijheid de juiste digitale ervaring aan te bieden aan al haar stakeholders. Daar gaan we in 2020 volop voor.”

Dame met ervaring

Met meer dan 10 jaar ervaring in gelijkaardige posities bij Skinn (branding agency), Wijs (digital agency, nu Duke & Grace) en Idee Fiks (activation agency) heeft Demasure sterke resultaten neergezet als het aankomt op customer intimacy en strategische groei. “Dropsolid heeft met zijn eigen ontwikkeld open source digital experience platform de basis gelegd om de beste digital journeys mogelijk te maken voor midsize ondernemingen”, aldus Anneleen. “Daarbij anticiperen ze met personalisatie en AI nu al op de vragen in hun marktsegment. Ik kijk ernaar uit – samen met het team – die open digitale ervaringen bij veel van onze klanten neer te zetten, het aanbod verder te verfijnen en af te stemmen op de specifieke noden van elke klant.”

Lees ook

  • VZW
    04/11/2024
    Vzw Parochiecentrum Sint-laurentius Betekom
    Begijnendijk
  • BV
    04/11/2024
    Bouts Renov
    Wezembeek-oppem
  • VZW
    04/11/2024
    Invirtus
    Hasselt