We zijn met een nieuwe reeks gestart, waarbij Oost-Vlaamse ondernemers een videoboodschap versturen naar collega-ondernemers. Hoe gaan zij om met de maatregelen? Een tip, een visie op de actualiteit, een anekdote over hun lockdown… Een beetje virtueel netwerken, zeg maar.
“Heel wat bedrijven investeerden voor de crisis in hun employer brand. Het is belangrijk je werkgeversimago ook vandaag niet uit het oog te verliezen”, zegt Alexander Synhaeve van recruitment marketing bedrijf Tomorrow. “Blijf verbonden met je huidige medewerkers alsook potentieel nieuwe medewerkers. Voor bepaalde bedrijven zijn vacatures niet aan de orde, andere bedrijven hadden dan net weer heel wat openstaande vacatures voor de lockdown.”
Tomorrow.be, Oost-Vlaamse starter van het jaar, krijgt één belangrijke vraag momenteel: is het het juiste moment om vacatures te lanceren? Alexander geeft antwoord in deze video.
Met een korte online enquete gaat Tomorrow momenteel ook de impact van COVID-19 na op employer branding en rekruteringsstrategie. Deelnemen neemt slechts 5 minuten in beslag en doe je hier: https://bit.ly/surveytomorrow