GENT – Op 24 september verhuisde het ACERTA-kantoor van het Gentse centrum naar de Kortrijksesteenweg eerder aan de rand van de stad. Met de verhuis wil ACERTA de visibiliteit en toegankelijkheid voor klanten en medewerkers vergroten. Sinds eind september kunnen starters, zelfstandigen, KMO’s en ondernemingen van regio Gent elke werkdag terecht in het nieuwe kantoor. Het is gelegen aan een knooppunt van wegen en is daardoor makkelijk bereikbaar.
Niet enkel de toegenomen zichtbaarheid en bereikbaarheid, maar ook het vernieuwde concept zijn belangrijke troeven van deze locatie. Veerle Dewicke, kantoordirecteur ACERTA Sociaal Secretariaat Gent-Oudenaarde: “We waren toe aan een nieuwe locatie. Het vernieuwde concept is meer uitnodigend, wat onze ACERTA-waarden extra in de verf zet. We willen onze klanten vooral welkom heten in een inspirerende omgeving waar samenwerking tussen onze verschillende diensten centraal staat.”
Nieuwe look & feel
Met de nieuwe kantooromgeving wil ACERTA nog meer de connectie maken met de regio als hr-partner voor ondernemers én inzetten op een andere en meer eigentijdse manier van werken. Koenraad De Lathouwer, regiomanager Starters en Zelfstandigen: “Flexibele werkplekken, paperless en wireless werken, inzetten op echt klantenonthaal…: de nieuwe locatie leent zich uitstekend voor een hedendaagse manier van werken. Het is een inspirerende en stimulerende omgeving die de toon zet voor de nieuwe ‘look & feel’ van toekomstige ACERTA-kantoren.”