Conversal werd in 2011 opgericht door Jeroen Buggenhoudt. In 10 jaar tijd is het bedrijf uitgegroeid tot één van de meest toonaangevende webbureau’s in de regio. “Wat Conversal zo bijzonder maakt,” legt Jeroen Buggenhoudt uit, “is onze no-nonsense aanpak. We stippelen voor onze klanten een totaaltraject uit, waarbij we steeds vertrekken vanuit een strategie over ontwikkeling tot marketing.”
“Een website moet er niet alleen leuk uitzien, maar vooral ook wérken. Dankzij een goede website en marketingcampagnes zorg je dat je als organisatie groeit, je voldoende leads krijgt, er via automatisering allerhande processen vlotter lopen… De klanten van De Witte Wolf passen naadloos bij ons bedrijf en sluiten volledig aan bij onze plannen om samen met onze klanten te groeien. De toekomst is nu eenmaal digitaal en hierin willen we zoveel mogelijk bedrijven begeleiden.”
Duurzame oplossing
Steven De Wolf, eigenaar van De Witte Wolf, vult aan: “Ik ben al 11 jaar als ondernemer aan de slag. Doorheen de jaren heb ik een erg mooi klantenbestand opgebouwd waardoor het moeilijk werd om alles alleen te beheren. Ik ben dus op zoek gegaan naar een duurzame oplossing.”
“Sinds 2019 werk ik als digital solution manager bij Conversal. Jeroen en ik delen dezelfde visie wat betreft digitale groei voor onze klanten. Ik ben erg vertrouwd met de werking van Conversal en de keuze om De Witte Wolf onder haar vleugels onder te brengen, was dan ook snel gemaakt. Voor mijn klanten zie ik alleen maar een meerwaarde, want in plaats van 1 persoon kunnen zij nu rekenen op een heel team van experten om hun digitale groei waar te maken.”
Conversal heeft momenteel 18 personen in dienst en is volop bezig met de aanwerving van nog meer digitaal talent. Zo is het digital agency momenteel op zoek naar een extra online marketeer, een WordPress expert en een strategist. Dankzij de overname van De Witte Wolf heeft Conversal meer dan 600 websites in beheer. Volgende maand viert het bedrijf zijn 10de verjaardag.