Vooral bedrijfsleiders bezoeken Made In Mechelen

madein82% van de bezoekers van Made in Mechelen zijn bedrijfsleider, kaderlid of professional. De meeste bezoekers zijn mannen tussen de 31 en 55 jaar die hoger onderwijs hebben genoten en 47% mag beslissen over budgetten van 25.000 euro of meer. 46% behoort tot de directie van zijn/haar bedrijf. Dat blijkt uit een enquête die  eind december 2015 via onze eigen kanalen is afgenomen bij 561 respondenten van alle zeven Made In-sites.

68% van onze bezoekers heeft budgetbevoegdheid en 82% werkt in een bedrijf met minder dan 250 werknemers. 44% van uw bedrijven heeft een jaarlijks zakencijfer van minder dan 1 miljoen euro, en 28% realiseert een zakencijfer van 1 tot 10 miljoen euro.

Uit de resultaten van de enquête blijkt dat u Made in Mechelen bezoekt omdat de inhoud interessant, regionaal en actueel is, en omdat u op de hoogte wilt blijven van wat er speelt in de ondernemingen van de regio. 60% van u bezoekt ons dagelijks, en nog eens 24% meerdere keren per week. U leest dan 2 tot 3 artikels en spendeert daar toch wel 3 tot 10 minuten aan. 61% van onze bezoekers is heel tevreden over de site, en 38% is tevreden. Een positief resultaat dus, en we werken er aan om nog beter te worden.

Is onze doelgroep ook interessant voor uw bedrijf? U kunt ze bereiken via een advertentie op www.madeinmechelen.be. Informatie daarover vindt u op www.adverterenopmadein.be, of u kunt contact opnemen met accountmanager Werner Loots, werner.loots@mediahuis.be, 0474-37.25.80.

Hebt u nieuws van uw bedrijf dat u wilt delen met onze doelgroep? Meld het via redactie@madeinmechelen.be.