shutterstock_562747135

Voka-KvK Mechelen-Kempen breidt management- en directieteam uit

MECHELEN – Op 1 september begint Voka-KvK Mechelen-Kempen een nieuwe werkjaar met een uitgebreid management- en directieteam. Tine Horsten, Myriam Heeremans, Leen Binnemans, Wim Brillouet en Tamara Broos nemen een nieuwe taak op.

“Ik ben er ontzettend trots op dat ons team nu bijna volledig is”, zegt Tom Laveren, gedelegeerd bestuurder van Voka Mechelen-Kempen.

“Sommige nieuwe leden van het directiecomité en managementteam stroomden door vanuit onze eigen Kamer, en één persoon kwam na enkele nieuwe ervaringen terug naar onze werking.Tine Horsten, Myriam Heeremans, Leen Binnemans, Wim Brillouet en Tamara Broos staan te popelen om hun nieuwe taak op te nemen. Vanaf 1 september draait dit nieuwe team op volle toeren.”

Tine Horsten wordt directeur ledenrelaties. Zij kijkt er naar uit om de Voka-leden een boeiend netwerk te bieden en hen te ondersteunen bij hun uitdagingen. Tine was in het verleden bij Voka-Kempen directeur talent en belangenbehartiging en directeur communicatie en netwerking. Dan stapte ze over naar LogiQstar, later naar ICT-specialist VanRoey.be en sedert september vorig jaar was ze stafmedewerker bij Thomas More.

Myriam Heeremans is al vier jaar actief bij Voka als manager diensten. Vanaf 1 september wordt ze directeur ondernemerschap. Samen met haar team begeleidt en ondersteunt ze ondernemers in hun duurzame groei.

Leen Binnemans werkt al jarenlang bij Voka Kempen, en de afgelopen twee jaar is ze manager communities. Deze functie zal ze verder uitbouwen. Ze zal verder inzetten op geëngageerde netwerken rond sterke content.

Wim Brillouet, tot nu toe persverantwoordelijke van Voka-KvK Mechelen-Kempen, wordt manager belangenbehartiging en woordvoerder van de Kamer. Met zijn team wil hij ervoor zorgen dat de bedrijven uit de Mechelse regio nog meer worden gehoord en gezien. Het versterkte team van belangenbehartigers zit rond de tafel met ondernemers en beleidsmakers en verdedigt de ondernemingen in de Dorpstraat en de Wetstraat.

Tamara Broos tenslotte is de nieuwe manager marketing en communicatie. Zij zet samen met haar team projecten om in gerichte communicatiecampagnes voor en door de ondernemer, en focust op lokale branding.