Groep Verelst, sponsor van de Rode Duivels sinds 2008, kleurt letterlijk Duivels Rood. Vanaf het eerste fluitsignaal op 10 juni in Parijs tot aan de finale op 10 juli zullen de vestigingen en de werven van Verelst voetbalambiance uitademen. Alle Verelst-vestigingen werden gepimpt in de Belgische driekleur.
De voorbije 8 jaar is het enthousiasme van de Verelst-medewerkers voor de nationale voetbalploeg alleen maar gegroeid. CEO Kurt Geens is fier dat zijn team als een perfecte twaalfde man achter kapitein Hazard en co zal staan. “Het zal zonder enige twijfel opvallen. Buiten hebben we de Belgische vlag gehesen en binnen hebben we in elke vestiging een Rode Duivels-corner gemaakt en de kantoren zelf versierd. Voor de aankleding hebben we uiteraard ons gekende campagnebeeld gebruikt. Dat campagnebeeld zal je ook terugvinden op de parkingborden aan de showroom in Rumst, op de stickers van de wagens, op onze website, op de gewoon te verkrijgen stickers, etc..”
Met een e-mail banner kruipt de voetbalsfeer ook in de mailbox van alle professionele contacten. CEO Kurt Geens deed ook een oproep aan de medewerkers om op wedstrijddagen van de Duivels in één van de drie nationale kleuren naar het werk te komen. “We verwachten dat onze eigen mensen hun foto in rood, geel of zwart op sociale media gaan posten. Niemand zal naast het enthousiasme van onze medewerkers kunnen kijken. En uiteraard hopen we hiermee ook onze klanten aan te steken. Zij krijgen gratis sjaals, necklaces, polsbandjes, postkaarten, tattoos, ballonnen, ballen en vlaggetjes aangeboden. Ook op de meeste van onze werven hangen aangepaste doeken.”
CEO Kurt Geens benadrukt het belang van een stevig supporterslegioen. “Velen denken dat De Rode Duivels vlot de finale zullen halen. Ik hoop dat natuurlijk ook, maar makkelijk zal het niet zijn. De ploeg zal in Frankrijk zeker echo’s opvangen van ons enthousiasme en zal de steun van het thuisfront echt wel kunnen gebruiken!”