MECHELEN – Het Mechels bouwbedrijf Van Poppel werkt aan zijn digitale uitstraling. In samenwerking met het Mechelse Kantoor Kolos werden een nieuwe huisstijl en website ontwikkeld.
“Vooral onze website was aan een grondige herziening toe om hem te laten fungeren als een bruikbaar platform voor informatie over onze projecten in verkoop, onze activiteiten en onze referenties”, zegt zaakvoerder Bob Van Poppel.
Al gauw werd de nieuwe website de aanzet tot een totale vernieuwing van de huisstijl. Bob Van Poppel: “Van het bekende logo met het truweeltje wilden we zeker niet af. We zijn immers ook trots op onze generatielange aanwezigheid in het bouwlandschap en nog meer op onze bijdragen aan de vormgeving van de stad Mechelen. Om dit in beeld te brengen, tekenden we meteen ook een wandelroute uit langs een aantal projecten die we gerealiseerd hebben in onze binnenstad. Volledig in de nieuwe huisstijl natuurlijk.”
Het Mechelse branding- en communicatiebureau Kantoor Kolos zal zich verder ontfermen over de digitale uitstraling van het bouwbedrijf op sociale media.
“Zo kunnen wij focussen op waar we zelf goed in zijn, met de neus boven de bouwplannen. Nu die hele nieuwe huisstijl op punt staat en er gewerkt is aan onze online aanwezigheid, zullen we ons toch ook nog richten op alle papieren documenten die nog niet geheel onmisbaar zijn.”