Tegelhandel Van Den Bossche – VDB – uit Bornem draagt professionaliteit hoog in het vaandel, en blijft zichzelf heruitvinden. Onder het motto alles kan beter en na de recente opening van het buitentoonpark van 500 m2 werden logo en huisstijl onder de loep genomen en opgefrist.
De liefde voor het vak van tegelspecialist wordt vanaf begin september ondersteund door de nieuwe slogan passie voor tegels. En om dit verhaal kracht bij te zetten, gebruikt VDB een tegel-hartje als extra element.
Verder zijn er nieuwe iconen en een nieuwe grafische stijl, en alle communicatiedragers zijn in een nieuw kleedje gestoken.
“We hebben bewust niet gekozen voor een compleet ander logo en huisstijl, maar eerder voor een natuurlijke evolutie”, zegt zaakvoerder Niki Van Den Bossche. “Dit ligt meer in onze aard. Verder bouwen op wat er is, verbeteren en evolueren met respect voor de oorsprong, dat is ons DNA als familiebedrijf.”
De huisstijl is een logisch gevolg van de groei van het familiebedrijf. Onder leiding van Niki Van Den Bossche, tweede-generatie zaakvoerder en zoon van oprichter Martin, groeit het bedrijf verder uit tot een aanbieder van exclusieve en betaalbare tegels en natuurstenen.